daan Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 waar wonen jullie? provincie/gemeente lijkt me het handigst om te melden. zijn er ook preppers (uit de groep natuurlijk) in drenthe? zit je dan ook in midden-drenthe?dat zou natuurlijk helemaal fijn zijn, woon ik namelijk. kunnen we misschien samen een BOL ofzo gaan bouwen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 ik woon in Zuid-Holland gemeente (weet ik eerlijk gezegd niet) en ik heb al een BOL in het bos in Noord-Brabant Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 ik woon in midden gelderland ik heb nog geen BOL, maar ik weet ook niet of ik die wel ga maken want ik heb nog steeds geen idee waar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 ittle Noord Brabant bij die van mij en waarschijnlijk ook @konijn en @Iamlordx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Jaa maar das zo ver weg, ik moet in ieder geval ook een BOL echt op fietsafstand hebben want dit is met de auto al een uurtje en je kan als bug out beter niet met de auto gaan (files enzo) Als er tijd genoeg is (dus meer dan 4/5 uur) om een bug out te houden dan is Noord Brabant wel een goede optie, maar als het om snelheid gaat dan is ook een BOL in de buurt handiger Daarom weet ik nog niet echt waar.. of ik ga twee BOL's maken ^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 ja dat is aan jou. ik heb mijn Bug out Location op 3;45 uur fietsen alleen jammer genoeg incl bruggen. maar daar kan je in Rdam niet onderuit. dus ik moet wel en ik vind Zuid-Holland zelf geen goede optie daarom vind ik Noord-Brabant een stuk beter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daan Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 en hoe zit het met de rest of willen jullie dat niet delen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 @daan de rest is niet actief op het forum geloof ik. want sommige namen heb ik nog nooit van gehoord:( dat noem ik ghost preppers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daan Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 ja daar had ik ook al aan gedacht maar is een beetje raar om er op te zetten "of zijn jullie niet meer actief" (nou doe ik het toch:mad: ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 er kijken volgens mij ook heel weinig mensen naar de groepen verder, omdat ze zo onder staan enz, ik vergeet het zelf ook vaak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 Ik woon in Antwerpen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 16 februari 2015 Delen Geplaatst: 16 februari 2015 hier ook provincie Antwerpen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Mijn locatie is de Schoorlse Duinen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2015 Ik woon in Hollands Kroon in Noord-Holland. BOL zit er voor mij nu nog niet in, alles hier is redelijk ver weg qua bos of beschutting. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten