Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
homerun

meating

Recommended Posts

oohh dat is wel een goed maker haha.

Maarja je eerste SC komt nog wel.

Geef het gewoon nog wat tijd.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Misschien als er van de zomer nog een komt, dat m'n ouders het dan wat meer "vertrouwen".

Maar eerst tentje scoren!

Deze post delen

ben nog niet zo kundig met tarpen, en dan gaan mijn ouder weer zeiken van: "waar heb je dat nou weer voor nodig, landbouwzeil is veel goedkoper" blablablah.

Deze post delen

ooohhh haha en landbouwzeilen zijn goedkoper maar van een veel slechtere kwaliteit

Deze post delen

nee dat is waar.

Ik zou ook niet willen weten hoe het voelt, als je aan het kamperen bent en het regent redelijk hard.

en je enige onderdak is een landbouwzeil.

en die schuurt midden in de nacht. :p

Deze post delen

Voor mij wel.

Alleen heb ik het de laatste tijd erg druk.

Dus het zal afhankelijk zijn van waar en wanneer?

Deze post delen

Er zijn er een paar bezig, oa Toef, ik en nog wat meer om ergens in de winter een SC in Noord-Holland te houden als het lukt.

Deze post delen

Maar een meating is niet het zelfde als een SC.

Maar het is natuurlijk wel mogelijk.

Ik zat nog met me gedachten bij een meating

Deze post delen

gewoon met ze alle een keer ergens afspreken? paar uurtjes praten ? iedereen zich voorstellen. en dan misschien de 2e keer als we elkaar wat beter kennen gaan we wat langer. eventueel een overnachting in het bos.

Deze post delen

Lijkt mij een leuk idee, maar dat gaat denk ik niet goed lukken, de afstanden zijn te groot denk ik. Anders overweging met vervoer trein.

Deze post delen

Vervoer is voor ieder zichzelf. je kan uiteraard met de trein komen als dat nodig is. Maar ik stel voor dat iemand iets concreets voorstelt want anders blijft het maar bij suggereren

Deze post delen

Je stelt iets voor om suggesties te geven.

Maar waarom geef je zelf dan geen suggesties?

Ik denk dat het aller eerst makkelijk is om te zeggen in welke provincie iemand woont.

Omdat, je dan een centraal punt kan uitkiezen.

Deze post delen

Voor mij is het oke. Het ligt er alleen aan of ik daar kan komen. En op welke datum het is. Anders komt het misschien niet uit met werk oid

Deze post delen

Zeker wel. Maar het ligt er mij meer aan wie er zal komen.

Waar het zal zijn en wanneer het zal zijn.

Deze post delen

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...