homerun Geplaatst: 12 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2015 oohh dat is wel een goed maker haha. Maarja je eerste SC komt nog wel. Geef het gewoon nog wat tijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 13 mei 2015 Delen Geplaatst: 13 mei 2015 Misschien als er van de zomer nog een komt, dat m'n ouders het dan wat meer "vertrouwen". Maar eerst tentje scoren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 14 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2015 of een mooie tarp? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 ben nog niet zo kundig met tarpen, en dan gaan mijn ouder weer zeiken van: "waar heb je dat nou weer voor nodig, landbouwzeil is veel goedkoper" blablablah. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2015 ooohhh haha en landbouwzeilen zijn goedkoper maar van een veel slechtere kwaliteit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 voor de doeleinden waarvoor ze bedoeld zijn doen ze het prima, maar meer moet je er niet mee doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2015 nee dat is waar. Ik zou ook niet willen weten hoe het voelt, als je aan het kamperen bent en het regent redelijk hard. en je enige onderdak is een landbouwzeil. en die schuurt midden in de nacht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fightermo Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 is er nog intresse om een keer een meeting te houden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 22 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2015 Voor mij wel. Alleen heb ik het de laatste tijd erg druk. Dus het zal afhankelijk zijn van waar en wanneer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 Er zijn er een paar bezig, oa Toef, ik en nog wat meer om ergens in de winter een SC in Noord-Holland te houden als het lukt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 22 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2015 Oohh een SC Noord-Holland. In de winter Dat moet vast goed komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 22 juni 2015 Delen Geplaatst: 22 juni 2015 Hé, gematigd zeeklimaat hier he;) Ongekend zoals nergens anders in Nederland! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 23 juni 2015 Delen Geplaatst: 23 juni 2015 We kunnen bij mij op het erf in Schoorl. Hier is een SC mogelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 29 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2015 Maar een meating is niet het zelfde als een SC. Maar het is natuurlijk wel mogelijk. Ik zat nog met me gedachten bij een meating Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fightermo Geplaatst: 4 juli 2015 Delen Geplaatst: 4 juli 2015 gewoon met ze alle een keer ergens afspreken? paar uurtjes praten ? iedereen zich voorstellen. en dan misschien de 2e keer als we elkaar wat beter kennen gaan we wat langer. eventueel een overnachting in het bos. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Lijkt mij een leuk idee, maar dat gaat denk ik niet goed lukken, de afstanden zijn te groot denk ik. Anders overweging met vervoer trein. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fightermo Geplaatst: 9 juli 2015 Delen Geplaatst: 9 juli 2015 Vervoer is voor ieder zichzelf. je kan uiteraard met de trein komen als dat nodig is. Maar ik stel voor dat iemand iets concreets voorstelt want anders blijft het maar bij suggereren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 10 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Je stelt iets voor om suggesties te geven. Maar waarom geef je zelf dan geen suggesties? Ik denk dat het aller eerst makkelijk is om te zeggen in welke provincie iemand woont. Omdat, je dan een centraal punt kan uitkiezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 10 juli 2015 Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Zoals de Utrechtse Heuvelrug Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fightermo Geplaatst: 12 juli 2015 Delen Geplaatst: 12 juli 2015 prima Utrechtse heuvel rug ligt centraal. iedereen mee eens? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 14 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2015 Voor mij is het oke. Het ligt er alleen aan of ik daar kan komen. En op welke datum het is. Anders komt het misschien niet uit met werk oid Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fightermo Geplaatst: 16 juli 2015 Delen Geplaatst: 16 juli 2015 okee nu nog de datum. maakt mijn niet veel uit. dus zeg maar wat jullie goed uit komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fightermo Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 is er nog intresse? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2015 Zeker wel. Maar het ligt er mij meer aan wie er zal komen. Waar het zal zijn en wanneer het zal zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten