frank1964 Geplaatst: 27 juni 2013 Delen Geplaatst: 27 juni 2013 Beste mensen, Ik ga vertrekken uit de groep VPP Utrecht. Waarom? Omdat er eigenlijk geen leven in zit. Ik heb een kleine opzet gemaakt voor een meeting, maar het stokje wordt niet overgenomen. Op dit moment zijn er andere initiatieven waar ik bij betrokken ben, die m.i meer kans hebben dan dit. Ik wens ieder veel wijsheid en goede preps. grt Frank Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 29 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2013 Tja erg druk is het inderdaad niet. Die groepen zijn een goed idee, maar het is niet echt gebruiksvriendelijk en goed onderdeel van het forum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boynextdoor Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Ik deel de mening van Frank al heb ik geen recht van spreken. De ontwikkelingen op de SC zijn veelbelovend, maar voor wat hoort wat. groet Bn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Learned Bear Geplaatst: 13 augustus 2013 Delen Geplaatst: 13 augustus 2013 Beste, Gelijk heb je. Succes. Mvg, John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 30 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 Nou verlaat deze groep als echter Utrechter ook maar .. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten