Mr. Gold Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Prachtige ding is bijna niet te tillen. 18.7KG gaf de weegschaal aan. Als mensen mij uit mijn omgeving dit zouden zien of horen denken ze die Bert is echt helemaal gek geworden! Maar ik ben er zo trots als een pauw mee en wil natuurlijk nu veel meer van deze prachtige machines Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niki Geplaatst: 9 december 2012 Delen Geplaatst: 9 december 2012 ik vind de trapsingers fijner dan de handsingers, maar dat is waarschijnlijk persoonlijke voorkeur. Toch vind ik dit echt een prachtige machine!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 9 december 2012 Delen Geplaatst: 9 december 2012 I like! Ik ga ook foto's posten Als iedereen dat nu doet, zou te gek zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2012 Mijn 2 beauty uit 1951, wel minder mooi dan mijn eerste maar dan ook wel 66% goedkoper aangekocht (10e) :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten