BePrepared Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Heeee mede strijders in het natuurlijke leven. In mijn intro had ik al mijn interesse en voorkeur voor leven, in en met de natuur aangegeven en nu kom ik deze club tegen met zeer ervaren bushcrafters tot rookies als groepsleden. Zelf ergens er tussenin. Veel van de basistechnieken geleerd en toegepast tijdens looptochten maar door enkele jaren er niets meer mee te doen, veel weer kwijt geraakt helaas. Zou super zijn als er vanuit deze groep een mogelijkheid zou zijn om 1x in de zoveel tijd bij elkaar te komen en te leren van de masters binnen deze groep. BePrepared Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Lijkt me ook wat alleen ik zet hem op dit draadje door. http://preppers.nl/forum/group.php?discussionid=49&do=discuss Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willieman Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 Ik ben ook van de partij, en ervaringen uitwisselen kan nooit geen kwaad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten