Gast Geplaatst: 7 december 2015 Delen Geplaatst: 7 december 2015 @-geanonimiseerd- Dit bleek dus inderdaad de Edwardian Farm te zijn, 3de aflevering, ipv de Victorian, aflevering twee vanaf minuut 46.20 tot ongeveer het eind. Mooi voorbeeld van houtwal (achterstallig) onderhoud en het bijpassende gereedschap. oeps. ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
InfernoSis Geplaatst: 7 december 2015 Delen Geplaatst: 7 december 2015 Er wil namelijk nog wel eens een haas of ree voorbij lopen dus ervoor zorgen dat hun vrij kunnen blijven rondlopen vind ik erg belangrijk. Daarvoor zijn deze topics ideaal:) Dan denk ik dat je best wel meerdere openingen voorziet, als je zo'n dichtgepakte houtwal wil maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 7 december 2015 Delen Geplaatst: 7 december 2015 Is dat dan goed of slecht? leuke link over vlechten btw ookeventjes naar kijken Anders is niet altijd goed of slecht. Jou insteek is vanuit een bos voedsel halen. De insteek van de voedselbos cursus is meer van een stuk grond een soort tuin in lagen maken. Anders dus :-) als je de cursus gedaan hebt kun je mij het verschil vertellen :-) ( wel veel geld voor die cursus ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.