Ga naar inhoud
GENEGEERD

INCHBAG/BOB in- en uitpakken


Cyberbeer

Ik heb mijn INCHBAG/BOB...  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik heb mijn INCHBAG/BOB...

    • één keer in- en uitgepakt
      2
    • meerdere keren in- en uitgepakt
      6
    • tientallen keren in- en uitgepakt
      9


Aanbevolen berichten

Hier eigenlijk hetzelfde verhaal als Cyberbeer. Eerst de hele Saracen vol die ik dan nog net kreunend op m'n rug gehesen kreeg. Tja, dat ging niet werken.

Regelmatig ga ik ergens vrij minimalistisch kamperen waarbij je alles moet meeslepen en meestal kwam er dan nog een big shopper met proviand bij en een opklapstoeltje. Met de tijd is zoveel het volume als gewicht steeds omlaag gegaan. Door ervaring, wat heb ik wel en niet nodig en door langzamerhand de zware spullen te vervangen door compacter en lichter spul (ook veel duurder). It's a work in progress. De daypacks van de Saracen heb ik al een jaar niet meer gebruikt, wordt het geheel veel te breed en te lomp door.

 

Tijdens een kampeertripje sleep je altijd wat 'extra's' mee, maar de INCH zelf zit nu (met m'n net nieuwe slaapzak) op zo'n 20 kg incl wat water en uiteraard droogvoer. Eigenlijk is dat voor mij nog steeds aan de zware kant, ik loop nog steeds het lekkerst met max 17,5kg. Verder bijschaven aan de INCH of mijn conditie/spieren flink opbouwen, er zit niets anders op. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...