Gast Geplaatst: 15 september 2015 Delen Geplaatst: 15 september 2015 How to Eat 3 Year Old Hard Tack Zijn manier om de hard tack te eten, daar was ik nooit op gekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 15 september 2015 Delen Geplaatst: 15 september 2015 Scheepsbeschuit ging vroeger ook door de soep, of in de pap. Dat waren ook van die oneetbare koeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 15 september 2015 Delen Geplaatst: 15 september 2015 Of mee laten pruttelen in een stoofpot....krijg opeens trek zeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 16 september 2015 Delen Geplaatst: 16 september 2015 @phtvs Wat @Dreutel zegt dat is veel simpeler afgelopen zomer heb ik toevallig mijn scheepsbeschuit wat ik een jaar of 4 geleden had gebakken gewoon als extra vulling in een groentesoep gedaan en je krijgt gewoon een soep met stevige vulling .De man hier heeft het over ''hard tack'' ( hard Keck ) maar dat is hetzelfde als ons scheepsbeschuit oftewel wel dubbel bak ( http://preppers.nl/forum/archive/index.php/t-308.html ) Ik moet wel zeggen dat ik het leuk gevonden vind van die man ,dat als je geen soep of wat ook hebt je het zelfs op deze manier kunt eten gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 16 september 2015 Delen Geplaatst: 16 september 2015 Iedere keer als ik vluchtig de titel zie denk ik dat er staat "How to eat your 3 year old..." Ik hoop dat dat niets Freudiaans is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
White Eagle Geplaatst: 16 september 2015 Delen Geplaatst: 16 september 2015 Ik las dat ook @Loreen ??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.