dannymh Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Hallo Allen, Tijdens mijn zoektocht naar actuele aanbiedingen kwam ik de onderstaande site tegen die ik graag met jullie wil delen. Onderstaand een link naar de website waar je op product kunt zoeken en dan de betreffende supermarkt (met de aanbieding) als resultaat krijgt. Zeker bij het inslaan van grotere hoeveelheden kan dit enkele tientallen euro's schelen. http://www.supermarktaanbiedingen.com/ TIP: zoek op merk bijv. Unox Danny Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 http://voordeelmuis.nl/ Gebruik ik al jaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Ik gebruik reclamefolders. Elke week update van v alle reclame folders Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Ik gebruik reclamefolders. Elke week update van v alle reclame folders Voor de echte koopjes ben je dan vaak al te laat. Meeste folders gaan tegenwoordig zondag in en veel winkels zijn dan ook geopend. Soms krijg je pas maandag of dinsdag de folders binnen via de brievenbus en dan zijn alle schappen al leeg voor de echte koopjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Voor de echte koopjes ben je dan vaak al te laat. Meeste folders gaan tegenwoordig zondag in en veel winkels zijn dan ook geopend. Soms krijg je pas maandag of dinsdag de folders binnen via de brievenbus en dan zijn alle schappen al leeg voor de echte koopjes. Oh sorry ik bedoelde eigenlijk dat het een app is. Hierin staan ze allemaal bij elkaar. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mar Miet Geplaatst: 8 september 2015 Delen Geplaatst: 8 september 2015 Ik kijk vaak in het weekend online per supermarkt. Lidl heeft de nieuwe folder vaak al in de week ervoor in de winkel liggen. Als er interessante aanbiedingen in staan neem ik de folder meteen mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.