Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bodybag op je karretje


JJ&A

Aanbevolen berichten

@JJ&A Een dubbel bericht kan je zelf verwijderen door op wijzigen te klikken linksonder(en dan op verwijderen).

Dan kan je meteen de quotes herstellen, die lijken nu compleet fout te gaan.

 

Dank je wel Stuudje,

 

Heb het meteen toegepast. De Quotes weet even niet, ben wel ergens mee bezig geweest.

 

Nog een ding mijn maatje praat heel veel tegen mij, we hebben ook verder niemand en wil het graag zo houden dat ze veel dingen verteld, ondertussen die ik ook andere dingen kleine reparatie's en dingen op het forum zetten, dat gaat wel eens ten koste hoe ik de dingen op schrijf, en hoe ik het weer probeer op te lossen, ook ontbreekt met de nodige ervaring met het forum, moet wat dat betreft nog veel leren.

Zou het heel fijn vinden, zo als nu gebeurd dat iemand me er even op attendeert, op een humane manier gecorrigeerd te worden heb ik geen enkele moeite, heb het zelf graag.

Dus tot de volgende correctie of hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Die kan je dan ook nog schminken en dat er een vieze geur vanaf komt, het moet heel echt lijken en als ze dan ook nog zien dat je iets eetbaars er uithaalt en eet dan ben je helemaal gestoord volgens de toeschouwers bvb iets wat lijkt op een half vergane tong.

Je moet niet te dik overkomen, dus een dieet is wel belangrijk.

 

Zoals er een aantal al hier hebben aangegeven, ben ik bang dat je er negatieve aandacht mee trekt.

Zeker in onzekere tijden, wie wil er een potentiële biohazard in de buurt hebben? In quarantaine gezet worden is dan het minste wat je kunt verwachten.

Weggejaagd worden met stenen of erger. Zelfs als men alleen denkt dat je knettergek bent loop je onnodig risico. Bovendien ingewikkeld plan.

KISS: Keep It Short and Simple. Iemand suggereerde het al: het lijkt mij beter er armoedig en wanhopig uit te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals er een aantal al hier hebben aangegeven, ben ik bang dat je er negatieve aandacht mee trekt.

Zeker in onzekere tijden, wie wil er een potentiële biohazard in de buurt hebben? In quarantaine gezet worden is dan het minste wat je kunt verwachten.

Weggejaagd worden met stenen of erger. Zelfs als men alleen denkt dat je knettergek bent loop je onnodig risico. Bovendien ingewikkeld plan.

KISS: Keep It Short and Simple. Iemand suggereerde het al: het lijkt mij beter er armoedig en wanhopig uit te zien.

 

Bedankt Marc67,

 

Ik laat nog wel eens mijn ruime fantasie de vrije loop, met een portie humor.

Waar dan weer goede tips uit voort komen, die we kunnen gebruiken in tijden van grote problemen waar de mesten nog niet mee te maken hebben gehad.

We proberen allemaal maar iets te doen tegen de niet te overzienen dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...