Greener Geplaatst: 8 juli 2015 Delen Geplaatst: 8 juli 2015 Ik had de brocolli iets te laat geoogst, was geen mooi compacte bol meer, maar wat was die lekker Jammer, dat de planten veel ruimte innemen, had er maar 5 staan. @Greener Kan het zijn, dat planten, dicht bij het stenen pad in de moestuin groter worden door de warmte van die stenen ? Zijn betonnen tegels 60-40. Er stond een groene kool, die al helemaal groot was, terwijl zijn broeders verder weg van de tegels veel kleiner zijn. Hetzelfde was te zien bij de brocolli. Als dat zo is, dan kan ik daar voor volgend jaar mijn plantplan op aanpassen. Meer warmte door de stenen, meer vocht onder de stenen. Goed mesten en mulchen en alles moet ongeveer even goed gaan groeien. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 8 juli 2015 Delen Geplaatst: 8 juli 2015 Bedankt voor jullie antwoorden, zo leerzaam, dit draadje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.