Ga naar inhoud
GENEGEERD

eu-wil-spaartegoeden-beter-beschermen


vdwalle

Aanbevolen berichten

als er in europa geen cash meer is, en ook geen zwart geld meer, denk ik dat criminaliteit zal blijven. het zwart geld zal in een andere valuta rond gaan.

en idd. @tom666 , je salaris wordt op de bank gestort en daar heb je al inkomsten belasting over betaald toch ?. wat zou het ?

Maar wat gebeurd er als je bijv. een boot hebt gekocht en een paar jaar later de boot weer verkoopt? dan heb je inkomsten en over die inkomsten zou je dan belasting moeten betalen.

je moet immers over al je 'inkomen' belasting betalen.Hoe eerlijk is dat?

 

Als ik iets 2e hands verkoop betaal ik geen belasting toch?

Als ik mijn wagen verkoop toch ook niet?

Ik zet het op de rekening of steek het in de zak....

Ik heb nog nooit een verkoop 2e hands moeten aangeven aan de belasting hoor..

 

En ja. .criminele inkomsten zullen er altijd zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
als er in europa geen cash meer is, en ook geen zwart geld meer, denk ik dat criminaliteit zal blijven. het zwart geld zal in een andere valuta rond gaan.

en idd. @tom666 , je salaris wordt op de bank gestort en daar heb je al inkomsten belasting over betaald toch ?. wat zou het ?

Maar wat gebeurd er als je bijv. een boot hebt gekocht en een paar jaar later de boot weer verkoopt? dan heb je inkomsten en over die inkomsten zou je dan belasting moeten betalen.

je moet immers over al je 'inkomen' belasting betalen.Hoe eerlijk is dat?

 

2dehands verkoop is niet belast voor zover ik weet.

Je hebt de belasting erop namelijk al betaald, en winst ga je er meestal ook niet op gaan maken.

 

ga je het echter regelmatig gaan aankopen om het te restaureren met de bedoeling om dit opnieuw te verkopen... dan gaan ze dat wel anders gaan bekijken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...