Gast Peerke Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Klein blikje (Bonduelle) (bruine) bonen Klein blikje (Bonduelle) gemengde groenten. Uitgelekt. Klein blikje Ananas (in plakken, is goedkoper dan blokjes, je snijdt er zelf maar reepjes van (uitgelekt) helft van een duo-pak spekreepjes 1 ui (in ringen) 1 teen knoflook Ketchup Sambal Paprikapoeder Bak in een grote pan wat spekreepjes. Voeg snel de in ringen gesneden ui toe. Voeg later de gehakte knoflook toe. Voeg de bonen en groenten toe. Scheutje ketchup, beetje sambal, theelepel paprikapoeder. En laat sudderen. En blijven roeren. Geef de bonen de tijd om gaar te worden. Eet smakelijk ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcov Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Lijkt me wel lekker, ga ik binnenkort eens uitproberen. Thnx. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Lijkt me wel lekker, ga ik binnenkort eens uitproberen. Thnx. Het is een simpele maaltijd. Eenvoudig, makkelijk en snel te bereiden. En gezond en rijk aan alles. Vet, eiwit, vezels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 haha je recepten doen me smachten naar kampvuurtje onder de sterren hemel aan de rand van een meer genietend van de rust en stilte om me heen mischien een kookboek schrijven ? " koken met Peerke":) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jorikB Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 dit ga ik zeker eens proberen:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 En de ananas? Samen met de groente? Of later pas? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 En de ananas? Samen met de groente? Of later pas? Pas tegen het eind. Anders is die ananas gloeiend heet. Ik heb zelf mijn gehemelte wel eens verbrand aan die hete ananas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 16 mei 2015 Delen Geplaatst: 16 mei 2015 Ben benieuwd naar andere simpele prepgerechten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.