Ga naar inhoud
GENEGEERD

Poncho


Lothar

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

 

ik ben al een tijdje op het forum aan het zoeken naar een stuk over poncho's, echter kan er niet een vinden. Misschien zoek ik niet goed.

Graag zou ik willen weten wat goede poncho's zijn. Ik wil er voor als nog een kleine rugzak onder kunnen doen van 22 liter. Daarnaast mag hij best wel dik zijn zodat hij nog wat warmte vast houd. Ideaal zou zijn als de poncho geschikt is voor op de fiets/brommer. Want het geouwehoer met een een regenpak niet heel prettig.

Is er zo iets?

 

 

Groeten Lothar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik zou gaan voor een kwaliteitsponcho van ripstop, deze zijn praktisch onverwoestbaar.

De PrepShop heeft er toevallig eentje voor een mooie prijs. :cool:

 

Een poncho op de fiets/brommer heb ik geen goede ervaring mee, omdat dan de fietsstang/tank in de weg zit,

maar op de scooter werkt prima (ik deed dan ook nog een riem om mijn middel om het wat veiliger te maken).

 

Groeten,

 

QF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor op de fiets kun jet het beste kijken naar een fietsponcho. Hier zitten lusjes aan de binnenkant. Als je de poncho over het stuur gooit pak je de lusjes beet een dan je handvatten zodat de poncho niet al te erg gaat wapperen. Voordeel van de poncho op de fiets is dat het er onderdoor goed kan ventileren. Nadeel is wel dat het dan weer weinig warmte vasthoud. Daarnaast speelt zichtbaarheid op de fiets een rol dus hebben ze vaak felle kleuren. Dat kan een voor- of nadeel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...