Gast Jim90 Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Ik kwam vandaag deze tegen bij de hema: http://www.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2F%24s%3DBeker%2Fpnl_product_type%3E%7Bbooks%3Bshop%7D&fh_secondid=pnl_80321002 En wat blijkt, past precies een 500ml waterflesje in: Handig voor een EDC/GHB? Een multitool om de beker van en op het vuur te zetten heeft iedereen wel toch? EDIT: 107gram Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 En wat blijkt, past precies in een 500ml waterflesje: Zeker weten? Hoe krijg je die beker door de flessenhals heen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jim90 Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Zeker weten? Hoe krijg je die beker door de flessenhals heen? Aangepast:eek: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Nice! Ik heb hem zelf ook en ben er dik tevreden mee ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Ha, gaaf dit. Nu nog een mini brandertje er bij. Bijvoorbeeld esbit/hout. Mooi compact reissetje. Voor die 3,95 ga ik er wel een halen. Hoe kwam je daar nou bij @Jim90? Maar goed gevonden hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 @Jim90 is dat bekertje enkel of dubbelwandig ? gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jim90 Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 @Jim90 is dat bekertje enkel of dubbelwandig ? gr will Enkelwandig En tja als je meegesleept wordt op shopexpeditie ga je vanzelf naar andere doeleinden toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 @Jim90 ik heb rvs bekers maar die zijn dubbelwandig ,dus die wil je niet op het vuur zetten ik heb ze hier bij de hema nog niet gezien maar ik hou het wel in de gaten , lijkt me een heel handig formaat en voor weinig gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 @Jim90 ik heb rvs bekers maar die zijn dubbelwandig ,dus die wil je niet op het vuur zetten ik heb ze hier bij de hema nog niet gezien maar ik hou het wel in de gaten , lijkt me een heel handig formaat en voor weinig gr will Handige preps, ik kan er eventueel 1 voor je aanschaffen hier en reserven voor jou ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 @Range ik vind het heel erg aardig van je dan je dat wilt doen , maar dan wordt het toch weer een duur bekertje als je het moet opsturen (a 6,95 euro) gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 @Jim90 ik heb rvs bekers maar die zijn dubbelwandig ,dus die wil je niet op het vuur zetten ik heb ze hier bij de hema nog niet gezien maar ik hou het wel in de gaten , lijkt me een heel handig formaat en voor weinig gr will Gaatje boren in de buitenste wand Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 @Range ik vind het heel erg aardig van je dan je dat wilt doen , maar dan wordt het toch weer een duur bekertje als je het moet opsturen (a 6,95 euro) gr will Of we spreken af om dit te overhandigen op een SC? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.