Gast Moleman Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 iemand ervaring met de survival edge van cold steel? mvg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Is het misschien handiger om dit soort vragen of in het dagboek te stellen of messen-topics op te zoeken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Misschien inderdaad doen wat myron zegt, maar ik heb wat foto's opgezocht, en hij heeft een hollen handvat, iets wat ik persoonlijk als een nadeel zie. Waar wil je hem voor gaan gebruiken? Heb verder geen ervaring met cold steel. Mvg DS Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Cold steel is echt een merk waar je krijgt waar je voor betaald. Tenminste dat is minn ervaring. Voor dit geld zou ik een GI Tanto kopen. Full tang en niet kapot te krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Misschien inderdaad doen wat myron zegt, maar ik heb wat foto's opgezocht, en hij heeft een hollen handvat, iets wat ik persoonlijk als een nadeel zie. Waar wil je hem voor gaan gebruiken? Heb verder geen ervaring met cold steel. Mvg DS Cold steel is echt een merk waar je krijgt waar je voor betaald. Tenminste dat is minn ervaring. Voor dit geld zou ik een GI Tanto kopen. Full tang en niet kapot te krijgen. Mijn ervaring is dat de G I tanto beresterk is en zich goed laat gebruiken. Persoonlijk vind ik de lompe vorm tegenvallen, maar dat is de prijs;). Ik heb de mijne dan ook zelf en met behulp laten aanpassen naar eigen stijl: http://preppers.nl/forum/threads/10146-Mijn-eerste-quot-zelfgemaakte-quot-mes/page4?highlight=mijn+eerste+zelfgemaakte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Mijn ervaring is dat de G I tanto beresterk is en zich goed laat gebruiken. Persoonlijk vind ik de lompe vorm tegenvallen, maar dat is de prijs;). Ik heb de mijne dan ook zelf en met behulp laten aanpassen naar eigen stijl: http://preppers.nl/forum/threads/10146-Mijn-eerste-quot-zelfgemaakte-quot-mes/page4?highlight=mijn+eerste+zelfgemaakte Hoe behoud de gi tanto zn snede? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 iemand ervaring met de survival edge van cold steel? mvg Tweede keer dat je voor een min of meer algemene vraag een nieuw topic opent. Dat is niet handig. Dat had prima in het messen topic gekund. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Hoe behoud de gi tanto zn snede? Door em te slijpen wanneer deze bot is. Nee serieus, hier weet ik nog te weinig van qua langdurig gebruik. Hieronder een paar fikse tests. MIsschien dat dat je vraag kan beantwoorden:) Bladeforums.com met info: http://www.bladeforums.com/forums/showthread.php/958461-GI-Tanto-Hardcore-test Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.