Gast tom666 Geplaatst: 13 februari 2015 Delen Geplaatst: 13 februari 2015 Zo.... weer wat tijd vandaag gehad en het handvat is grotendeels volledig klaar. Dit mes is woest...heel woest en het ligt ook heel erg woest in de hand. Deze avond nog wat scherpen en dan kan ik zien om wat leder te gaan snijden om dit woest geval een slaapzak te geven. Mes is zoals ik het wou ...geen franjes , geen bullshit om over te zagen en geen minuscule details..neen dit is rauw ..to the point. Dit is de manier waarop ik van messen hou.. (mijn persoonlijke keuze uiteraard). Na het scherper zetten nog even het metaal verder opblinken en eventuele kleine krasjes verwijderen.. Zie zelf , Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kyokushinkai Geplaatst: 13 februari 2015 Delen Geplaatst: 13 februari 2015 Schitterend! Echt heel erg mooi! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 13 februari 2015 Delen Geplaatst: 13 februari 2015 Wauw @tom666, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 13 februari 2015 Delen Geplaatst: 13 februari 2015 Dank je wel !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chrisprep Geplaatst: 13 februari 2015 Delen Geplaatst: 13 februari 2015 @tom666 , hallo Tom, zeer mooi gemaakt, hoe lukt het om ze te slijpen? is het hardox staal scheermesscherp te krijgen? Zelf prefereer ik een handvat van een mes buiten het lijmen ook met pennen vast te zetten, en misschien een tip, ik boor ook altijd extra gaten waar de lijm inkruipt en een stevigere verbinding geeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 13 februari 2015 Delen Geplaatst: 13 februari 2015 @tom666 , hallo Tom, zeer mooi gemaakt, hoe lukt het om ze te slijpen? is het hardox staal scheermesscherp te krijgen? Zelf prefereer ik een handvat van een mes buiten het lijmen ook met pennen vast te zetten, en misschien een tip, ik boor ook altijd extra gaten waar de lijm inkruipt en een stevigere verbinding geeft Dank voor deze.. het lukt vrij goed om de Hardox scherp te zetten hoewel het iets langer duurt..wat normaal is natuurlijk bij zo een extreem harde staalsoort. Met pennen vastzetten kan natuurlijk maar geniet niet mijn voorkeur hoewel ik iets dergelijks in gedachte heb. Extra gaten aan de binnenzijde voor de lijm is niet nodig bij deze daar ik perfecte vlakke vlakken nodig heb met de lijm die ik gebruik. Doe je dit met epoxy dan kan het wel nuttig zijn. Ik zit nu op het moment weer aan de tekentafel om morgen het volgende model te kunnen uitslijpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 13 februari 2015 Delen Geplaatst: 13 februari 2015 .....Ik zit nu op het moment weer aan de tekentafel om morgen het volgende model te kunnen uitslijpen. 'k ben benieuwd .... bij elke die je maakt worden ze er tot nu toe niet lelijker op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 13 februari 2015 Delen Geplaatst: 13 februari 2015 'k ben benieuwd .... bij elke die je maakt worden ze er tot nu toe niet lelijker op Dank je wel Dat is de bedoeling he..Ik heb nu van dit model 2 mensen die er één willen dus dat is wel leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 @tom666, Je bent een artist pur sang! Capeau menne man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 @tom666, Je bent een artist pur sang! Capeau menne man. Heehhe het is een artist pur sang die het tegen een ander zegt...jouw zaken in leder zijn ook wonderbaar mooi..damn ...wat een combinatie zou dat geven.. Heel erg bedankt man voor deze woorden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Heehhe het is een artist pur sang die het tegen een ander zegt...jouw zaken in leder zijn ook wonderbaar mooi..damn ...wat een combinatie zou dat geven.. Heel erg bedankt man voor deze woorden. Wat waar is is waar:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkenner Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Talent komt vroeg of laat altijd bovendrijven.Jullie twee zijn daar zeker het bewijs van. Doet hoed af en maakt diepe buiging. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.