Aanhang Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Roek, ze zijn er weer! Per stuk €15 Per doos (8st.) €100 De foto waar het meeste op tafel ligt is van menu 3. Wat in elk pakket zit: Dranken: 4x Verschillende smaken Thee 4x Oploskoffie 4x Koffiemelk poeder 10x suikerzakje 2x chocolademelk 2x vitamine bruistablet 1x bouillon 2x energiedrank (zakjes) Eten/snacks 2x biscuits verpakking 1x fruit biscuits verpakking 1x leverpastei cup 2x vlees/vis groentepastei cups 1x dextrose rol 1x chocoladereep 2x nougat Diversen: 1x doosje lucifers 2x pakje zakdoekjes 2x zout 1x kauwgom pakje 3x peper 3x sambal 1x kauwborstel 2x tandenstokers Ontbijt: 1x Instant havermout 70gr. 1x Instant muesli 70gr. Avondeten (trauvellunch) : Menu 1: 1x suikerpinda's 1x soep 1x beef stroganoff 1x pasta bolognese 1x appelvlokken Menu 2: 1x suikerpinda's 1x Soep 1x kip kerrie 1x noedels met Zweeds rundvlees 1x appelvlokken Menu 3: 2x havermout 2x soep 1x ham prei schotel 1x risotto (kip) 1x appelvlokken 1x appel & abrikozenvlokken Menu 4: 1x sesamrepen 2x soep 1x erwten stampot ham 1x rijst, rundvlees en paprika 1x appelvlokken 1x appel & abrikozenvlokken "Houdbaar" tot en met mei 2016! De geïnteresseerden kunnen een PM sturen. Geef even aan of je naar SC komt of niet, scheelt mij veel moeite en u verzendkosten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Houdbaarheidsdatum????? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanhang Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Houdbaarheidsdatum????? Is "houdbaar" tot mei 2016 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 17 januari 2015 Delen Geplaatst: 17 januari 2015 Ter info.... Er zit in de zak een artikel die als eerste af loopt. Dit zijn meestal de crackers of de soep. De rest is wel degelijk langer houdbaar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Overlever Geplaatst: 17 januari 2015 Delen Geplaatst: 17 januari 2015 doe mij maar 1 x menu 3 om te proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Winkelwaarde rond de 70 euro.veel calorieën,deze pakketten worden onder extreme koude/inspanning in de winter gebruikt.met normaal gebruik zeker goed voor 2 dagen eten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Voor de liefhebbers @aanhag neemt wat mee naar sc Nunspeet .. Laat voor het gemak even weten wie iets over wilt nemen is makkelijk qua inpakken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Ik kan zelf niet naar de SC, maar gaat er iemand uit Antwerpen of omstreken naartoe? Dan zou ik het evt. dar kunnen afhalen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkenner Geplaatst: 23 januari 2015 Delen Geplaatst: 23 januari 2015 Dicht bij u,denk ik aan Carismo. Stuur hem vandaag nog een bericht,om af te spreken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
surv Geplaatst: 24 juni 2015 Delen Geplaatst: 24 juni 2015 Heb je deze roek rantsoenen nog? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.