Ga naar inhoud
GENEGEERD

URBAN SURIVAL: de garagebox (huur) als tijdelijke BOL, een goedkoop alternatief?


hayauchi

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Als je op save speelt dus inbraakproof zat ik te denken om een loods te huren waarin een zeecontainer past in deze container kun je dan weer je reserve BOV stallen compleet ingericht. Dan wel met de eerste BOV extra startkast of accu meenemen naar je BOL waarin de reserve BOV zich bevind.

 

Ik vind het wel een goed plan. Zo nu nog een glaasje Amaretto krijg ik altijd inspiratie van:p

 

Zo nu nog maar 3 reacties verzinnen zit ik op 1900 postings, waar haal ik het vandaan:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het zal aan mij liggen maar ik vind het nog niet zo'n gek idee.

met dien verstande dat dit leuk is zodra je de prepbasis een beetje op orde hebt en er nog geld over is

spreiding van risico

je kunt onderweg je bob verliezen/kwijtraken/beroofd worden etc.

dan is een supply op je route wel welkom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...