fragalot Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Zet een kleine camper in die garage. Kan je vanuit je BOL nog verder vertrekken en je inrichting word een stuk eenvoudiger. als de batterij het nog doet. :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 als de batterij het nog doet. :-) Wat een onzinig antwoord op een onzinnige oplossing voor een onzinnig plan. Denk effe mee! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Als je op save speelt dus inbraakproof zat ik te denken om een loods te huren waarin een zeecontainer past in deze container kun je dan weer je reserve BOV stallen compleet ingericht. Dan wel met de eerste BOV extra startkast of accu meenemen naar je BOL waarin de reserve BOV zich bevind. Ik vind het wel een goed plan. Zo nu nog een glaasje Amaretto krijg ik altijd inspiratie van:p Zo nu nog maar 3 reacties verzinnen zit ik op 1900 postings, waar haal ik het vandaan:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Wat een onzinig antwoord op een onzinnige oplossing voor een onzinnig plan. Denk effe mee! caravan + deze (met zwengel starter) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Maar daar heb je geen garagebox voor nodig. Die zet je in een willekeurig weiland neer en stapelt er strobalen omheen. "Blent inn" zeg maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 nou het zal aan mij liggen maar ik vind het nog niet zo'n gek idee. met dien verstande dat dit leuk is zodra je de prepbasis een beetje op orde hebt en er nog geld over is spreiding van risico je kunt onderweg je bob verliezen/kwijtraken/beroofd worden etc. dan is een supply op je route wel welkom... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.