wiskers Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Gisteren een mooie rugzak Lowe Alpine Appelachian 65+15 overgenomen van iemand voor...... niets! Wel heb ik om de balans tussen geven en nemen te bewaren, haar onder dankzegging een mooie fles champagne gegeven... Ben er erg blij mee, hij draagt werkelijk fantastisch (ik heb overigens ook al jaren een kleine Lowe Alpine (dag)rugzak die ook een geweldig draagcomfort heeft) 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Mooie tas hoor! Ook van een goed merk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Kan je bij dit model ook de twee zijzakken afnemen en als aparte rugzak gebruiken? @wiskers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 28 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2014 @Dauntless nee die zitten er aan vast... De rugtas is wel fijn af te stellen door de vele verstelbanden... top hoor... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 mooie deal. goed gedaan. hoop dat je er lang profijt van zult hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LudoSanders Geplaatst: 3 maart 2015 Delen Geplaatst: 3 maart 2015 Mooie deal, daar kan je best een glaasje champagne op drinken denk ik . Denk dat dit stukje gear wel een goed aantal jaren plezier oplevert! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.