Icewind Geplaatst: 24 december 2014 Delen Geplaatst: 24 december 2014 Ik heb gezocht maar niet exact gevonden waar deze boodschap onder moest vallen maar ik wil hierbij graag iedereen een hele fijne kerst en een geweldig 2015 toewensen. Laten we er samen een goed jaar van maken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 24 december 2014 Delen Geplaatst: 24 december 2014 Bedankt, maar onder koffiecotner is daar al een onderwerp over:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 24 december 2014 Delen Geplaatst: 24 december 2014 http://preppers.nl/forum/threads/11790-Fijne-kerstdagen-en-een-goed-uiteinde-toegewenst-!?highlight=fijne+kerstdagen Die @Icewind Fijne dagen ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 24 december 2014 Delen Geplaatst: 24 december 2014 Haha, @Icewind de kerst kan best wel tot algemene survival gerekend worden voor sommige denk ik:p Jij ook goede dagen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.