Dreutel Geplaatst: 14 december 2014 Delen Geplaatst: 14 december 2014 Weer een nieuwe serie van Ray Mears: Ik ga er van uit dat jullie de overige delen zelf wel vinden. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 14 december 2014 Delen Geplaatst: 14 december 2014 Mooi, bedankt voor de tip. Ik ben nogal een fan van Ray, ik bewaar ze voor kerst ^_^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 14 december 2014 Delen Geplaatst: 14 december 2014 Hej Super ...... op TV werd t geloof ik uitgezonden op zo'n niet te ontvangen engelse betaalzender. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 14 december 2014 Delen Geplaatst: 14 december 2014 Tnx, deze kende ik nog niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 14 december 2014 Delen Geplaatst: 14 december 2014 Hej Super ...... op TV werd t geloof ik uitgezonden op zo'n niet te ontvangen engelse betaalzender. Vroeger werden zijn programma's uitgezonden op de BBC, tegenwoordig bij ITV. In Nederland zit (de commerciele zender) ITV niet in het kabelpakket, maar als je een schotel hebt, dan kun je deze zender gewoon gratis ontvangen. Groeten, QF Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 15 december 2014 Delen Geplaatst: 15 december 2014 Ik ben heel groot fan van Ray .....maar net niet genoeg om zo'n turkse schaal op het dak te zetten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 15 december 2014 Delen Geplaatst: 15 december 2014 Haha, toch niks mis met een Turkse schotel @Järv? Lekker eten hoor. Maar nu ga ik me toch afvragen, zouden er ook Arabische survival goeroes zijn? Ik ga een rondje Google doen ^_~ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.