Gast Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 http://www.ruitershopkluisbos.be/a-21647440/stalmateriaal/h2o-bag/ Vergelijkbare inhoud, fractie van de prijs. Denk het niet: de goekoopste IBC zak is 17 euro voor 1000 (duizend) ltr Dah ga nie in die kruiwagen hé. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Volgens mij is die 60 tot 80 liter, ik kan het niet goed zien. Maar die andere is 100 gallon en dat is ongeveer 380 liter. ik weet niet hoe groot jouw bad is, maar van mij kan daar geen 380 liter in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcov Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2014 ik weet niet hoe groot jouw bad is, maar van mij kan daar geen 380 liter in. Ik heb maar een teiltje. maar dat is de maximale inhoud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 ik weet niet hoe groot jouw bad is, maar van mij kan daar geen 380 liter in. Dat van jou ouders bedoel je . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.