Ga naar inhoud
GENEGEERD

[INFO] Huis kopen in Spanje en waar je op moet letten.


FincaInSpanje

Aanbevolen berichten

Top, ik ga me zeker in het forum verdiepen; was al geïnteresseerd geraakt.

 

De optie familie op te zoeken is helaas al een gepasseerd station, ter bescherming van mijn eigen
gezin.

Er zit aan die kant van de familie blijkbaar heel veel oud zeer, dus voor mij is de beste oplossing om inderdaad op zoek te gaan naar een notaris of een Nederlandse makelaar in Spanje.

 

Bedankt voor je reactie.

 

Groet,

Luli

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
12 uur geleden, Luli zei:

Top, ik ga me zeker in het forum verdiepen; was al geïnteresseerd geraakt.

 

De optie familie op te zoeken is helaas al een gepasseerd station, ter bescherming van mijn eigen
gezin.

Er zit aan die kant van de familie blijkbaar heel veel oud zeer, dus voor mij is de beste oplossing om inderdaad op zoek te gaan naar een notaris of een Nederlandse makelaar in Spanje.

 

Bedankt voor je reactie.

 

Groet,

Luli

@Luli ik wens je veel wijsheid en inzicht toe, en we blijven elkaar zien op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hey die @Luli. Bij koop van onroerend goed maakt het toch niet uit van wie je het koopt? “Rare” dingen gebeuren pas bij schenking of bij erven. Je hebt twee partijen zijnde de verkoper en de koper. Uiteraard moeten de eigendomspapieren er zijn (escritura) om uberhaupt het eigendom over te dragen bij de notaris.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...