SuzieQ Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Al vanaf mijn pubertijd altijd een stuk of 2/3 naar aardbeien of cherry cola ruikende lippenbalsems in mijn tas zitten. Kwam net dit filmpje tegen waarin je 25 manieren ziet om lippenbalsem te gebruiken. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik heb dit altijd een dames accessoire gevonden. Tot ik een Labello nodig had om een beschadigde lip zacht te houden. Die dingen zijn oerfect voor allerhande zaakjes. Ik heb het filmpje nog niet bekeken, zit in de stilte coupe, maar dis is waar ik hem al voor ingezet heb: - stoppen van kleine bloedingen. - smeren van o-ringen - smeren vab schroefdraad - firestarter (icm. bladeren) Geniaal die dingen. Ik hoop ooit nogbergens een vaseline chapstick te vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Leuk topic @SuzieQ Pepermunt (je kent ze wel die Wilhelmina bijvoorbeeld), chips, olijfolie, frituurvet, staalwol en een 9v batterij, berkenbast, rietpluim, wasdrogerpluis, strohrum 80%, etc etc kan je allemaal gebruiken als brandstof en/of vuurstarter. Allemaal zaken met minimaal een dubbelfunctie... helaas niet zoals jou chapstick met 25 verschillende functies.... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 O, dus dat zijn chapsticks, ik dacht aan chopsticks! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 28 oktober 2014 Delen Geplaatst: 28 oktober 2014 Zeker handig zoon chapstick. Niet dat ik 25 verschillende dingen weet ervoor:D Maar zo kan ik het ook gewoon 25 dingen smeren ja zo komen we nog wel verder ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 Zeker handig zoon chapstick. Niet dat ik 25 verschillende dingen weet ervoor:D Maar zo kan ik het ook gewoon 25 dingen smeren ja zo komen we nog wel verder ook Het gaat er ook niet om hoeveel dingen je ermee kunt doen maar wat je ermee kunt doen. Ik wist dat niet hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 30 oktober 2014 Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 Het gaat er ook niet om hoeveel dingen je ermee kunt doen maar wat je ermee kunt doen. Ik wist dat niet hoor dat is zeker waar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 15 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2014 Dit wist ik ook niet.. Iemand wel eens geprobeerd? Kheb ze zelf niet, maar ouders met kleine kids ws wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Nooit geweten, en ik heb vroeger wat speelgoed afgebrand :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 Goede tip ik zal zeker wat chapstick in mijn bob stoppen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 Leuk filmpje. In mijn BOB een potje Vaseline. en in mijn EDC/GHB standaard een chapstick. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.