Gast Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 We wilden toch een wat ruimere tent.Dit omdat ik er een hekel aan heb als mijn spullen buiten staan en ik/we liggen te slapen. Via Ebay zag ik dit type.Helaas was die beste aanbieder veeel te duur 900 Pl Euro. Via wat googlen dit http://www.green-store.ch/product_info.php/info/p403_Swiss-Army---Orginal---Seilschaftszelt---Armeezelt---Gebirgszelt.html Gewicht neem ik op de koop toe:(Zwaar is Kwaliteit)In mijn ogen en Eigen ervaringen met Zwitserspul is het oke. Misschien kent iemand deze tenten en heeft er ervaring mee:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Voor €300 kan je wel iets beters kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Voor €300 kan je wel iets beters kopen. Ik heb nog niet eens 1/3 van dat bedrag betaald.80 Euro. Het was maar een voorbeeld Site.Met de benodigde Info. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Heb je hem al gekocht? Vanwaar je vraag of iemand er ervaring mee heeft dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Heb je hem al gekocht? Vanwaar je vraag of iemand er ervaring mee heeft dan? Ik wou hem kopen. Maar toen ik de beesten aan het voeren was heeft mijn Vrouw zonder dat ik het wist telefonisch gereserveerd. De man belde terug voor Iban rekening nr. Bij mij duurt beslissen vaak te lang.Zodoende ook de vraag van mijn kant ;heeft iemand ervaring : Anders is het weer weg.Er was er nog maar 1 . Maar het is ook Niet goed geld terug had ik begrepen.Binnen 7 Dgn Info is dus evengoed welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Ik snap het, ik ken de tent niet goed, maar ik weet wel dat er met leden gaan zijn van Zwitsers spul(en laat ik eerlijk zijn ik hou erg van koffie ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lowtech_Brabo Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 Dezelfde tent bij coro-handels.ch voor Chf 155. Greenstore is m.i. extreem duur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Even een Linkje naar het nieuwe topic omtrent de Eindelijk opgezette Zwitserse tent . Tent heeft dus 99,00 gekost ( Geen 80 zoals ik dacht ) excl 12,75 Verz Kost. http://preppers.nl/forum/threads/12811-Zwitserse-Legertent-van-STROMEYER Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.