Ga naar inhoud
GENEGEERD

Airsoft-equipment: wat is handig voor preppers?


Zanshin

Aanbevolen berichten

Wat nog niet eens zo'n slecht idee is, die zijn wat exacter dan een S-XXL verdeling.

 

Maar heb je al eens namaak kleding met NSN nummer gezien?

 

Voor wat het laatste betreft heb ik nog ergens een jas liggen van een bekend merk met een F dat jaaaren geleden NSN nummers durfde te plaatsen in sommige van hun artikelen.

Er stond dus een Nato maat in en een NSN Maaaar nu komt het ..De jas was van heel andere stof (Kledingstof) gemaakt dan het origineel.Dat zie je ook in de Jacket Fleyers van dat merk oa de 36 P uitvoering.

Die zijn origineel van Aramide! DE IMItatie is van polyesther/Nylon. Deze jassen voeren geen NSN ! Nato maat volgns mij wel.

Ik knip van de week een foto van het Label.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik lees hier verhalen van geef mij maar het echte werk, triest als je zo iets zegt hoor ik zelf ben erg dankbaar en blij dat ik naar een spelletje weer naar huis kan zonder kogelgaten in me lijf. Of in stuken geschoten ben en mij nabestaanden met verdriet afscheid moeten nemen.

 

Ik vind dat Airsoft meer dan realistisch genoeg

 

Ik ken de mensen persoonlijk die nu zwetend wakker worden van angst en nog de granaten en kogels van dichtbij hebben in zien slaan.

als je ze de vraag stel van was het je baan in het leger het waard ? was het antwoord nee, maar dat is op basis van persoonlijke ervaringen.

 

Dan kom ik terug op het verhaaltje dienstplicht uit een eerdere topic, vechten voor de goede zaak 100 % maar niet voor een landsleger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...