Gast Heksenboot Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Aaaaaargh! Maar dat dan op t.v. allemaal a.u.b. Dan ga ik kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
UNSHEEP NL/BE Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Al iemand gebeten in het aas van roem en faam? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dubbel0 Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Als ik het betoog van Sybrand Buma in de algemene beschouwingen zo hoor, waarin hij pleit voor energie-onafhankelijkheid, voedsel-onafhankelijkheid en zelfvoorzienendheid van Nederland zou ik haast gaan denken.... dat ie zelf een prepper is ? weg opsec ..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 dat ie zelf een prepper is ? weg opsec ..... dat niet direct, maar het had trekjes. Alhoewel, zou geen opsec goede opsec zijn? In elk geval vond ik het goed dat het aan de orde kwam. Nu moet hij nog van dat idiote idee van kerncetrales af... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Maar wat als ze geen echte prepper vinden voor het programma? De tv-makers in Nederland kennende zullen ze dan een halfgare acteur nemen die nog bij zijn moeder woont. Dat word dan weer een beste reclame voor ons:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 19 september 2014 Delen Geplaatst: 19 september 2014 Misschien is het een idee om een prepper- acteur in te huren namens ons allemaal. Hiermee voorkomen we dat er weer een gekkie zich aandiend zoals Anonieme Leon [ATTACH=CONFIG]12997[/ATTACH] Door hem ben ik het lachertje van de familie, AHA een prepper (PROEST, GIEREN VAN HET LACHEN). Durf ik weer de komende 10 jaar ofzo aan niemand te vertellen dat ik een prepper ben, immers het programma komt wel op TV dus een goede acteur is goud waard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mbhkyra Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Ben nog steeds op zoek. Heeft u een Ebola-pakket besteld of heeft u andere acties ondernomen ter voorbereiding? Neem dan contact met mij op. Vriendelijke groet, Kyra (Man bijt hond) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.