Stuudje Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 ??? you just lost me ??? Ik denk voor straf met grijparm het schoolplein opruimen. De moderne variant van het schoolplein vegen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Ik gebruik voor heel veel dingen mijn voeten en mijn tenen. Ik begon ermee toen de kids klein waren en dat ik te lui was om kinderspeelgoed op te rapen van de grond en te bukken daarvoor. Hahaha, zo herkenbaar , ik pak altijd van die legoblokjes met mn tenen ( nadat er eerst volop bent gaan staan) en gooi ze dan van afstand in de curverbak:D Ja DAT dus ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 10 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2014 Ik denk voor straf met grijparm het schoolplein opruimen. De moderne variant van het schoolplein vegen. Ja precies , je mocht niet eerder terugkomen voordat je vuilniszak vol zat, dus altijd op zoek naar een prullebak in de woonwijk om daar je zak mee te vullen en dan nog ff half uurtje op een bankje hangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.