Sanna27 Geplaatst: 15 augustus 2014 Delen Geplaatst: 15 augustus 2014 Iemand deze al gezien? https://www.youtube.com/watch?v=Eym4PwHmUvI Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Doe Geplaatst: 16 augustus 2014 Delen Geplaatst: 16 augustus 2014 Ik kende deze niet, maar ben hem maar direct aan het downloaden, kan ik hem op mijn gemak eens bekijken. Heb 5 minuten gekeken en weet direct dat pas echt gerust zou zijn als ik eenmaal op mijn BOL zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 16 augustus 2014 Delen Geplaatst: 16 augustus 2014 Hallo @Sanna27, Ikzelf heb deze film 2 jaar geleden gezien en begon toen serieus over preppen na te denken. Alhoewel het woord preppen mij nog onbekend was. Is nu zeker interessant i.v.m. Ebloa uitbraken. Goed van je om deze film met ons te delen. Met vriendelijke groet, Popeye. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanna27 Geplaatst: 16 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2014 Ja ik vond het ook wel toepasselijk nu met die hele Ebola toestand.. Er worden ook wel wat nuttige tips gegeven vond ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.