NightOwl Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 Kwam ik tijdens het surfen op het web tegen. En ik dacht leuk ff plaatsen. Most survival packs include plenty of stuff to help you ride out the worst of times except for transportation. Fortunately, the Motoped Survival Bike has you covered. Powered by a 4-stoke engine, the bike gets excellent gas milage, and uses downhill mountain bike parts mounted to a custom frame and swing arm for rugged reliability. As for the survival part? Well, it also comes outfitted with a crossbow, one-gallon gas pack, a survival shovel, a tomahawk, a harpoon, a fixed blade saw, a lighting system, carabiners and climbing rope, a flashlight, a multifunction knife/light, two multi-tools, a neck knife, and a bike mount for that most versatile of tools, your smartphone. Buy Now! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 De links laden niet bij mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 geinig ding, zal wel veel te duur zijn, maar het idee is leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 Fiets met hulpmotor. .. Haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 Wat is een neck knife? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 Wat is een neck knife? Dat iseen klein mes wat je om je nek kunt hangen zodat je er makkelijk bij kunt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 Ahh Ik had al horror beelden in gedachten van een neckslicer.. Brrrr 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 Spartamed ... Ik kan het niet laten.. sorry.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Spartamed ... Ik kan het niet laten.. sorry.. Nou wat mij opvalt is dat moderne ietsen OF electrisch zijn OF met hulpmotortje. Ik zou graag zien dat er fietsen komen met beide, waarbij een hulpmotortje eventueel ook de batterij kan opladen. Zo gek is die Sparta Med dus niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Spartamed, het principe is leuk. Ooit een gehad en als íe het deed was het heerlijk, maar om dat ding aan de praat te krijgen na een paar maanden rust was een ramp. Dan weer de bougies, dan was de benzineleiding weer verstopt of de oliemix was gaan drijven, of op (geen metertje natuurlijk) en fietsen met zo'n ding is knap zwaar. Maar als hij het deed... Hebben ze al een electrische fiets met solarpanel uitgevonden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Hebben ze al een electrische fiets met solarpanel uitgevonden? Ja hoor. Bron Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Ja hoor. Oh schitterend! Ik had het kunnen weten. Bedankt :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 En deze? Heeft in elk geval een goed geweer mee.. of een backpack bike? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 En deze? Heet in elk geval een goed geweer mee.. Lijkt wel een twee-wielige tank. Wat een ding zeg.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Als je het over een tank hebt... deze heeft een machinegeweer... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Allemachtig. Zal wel doeltreffend zijn op bepaald terrein maar ik hoop dat ze die kilometers bij mij vandaan houden. Om bang van te worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 .. en een karretje erachter voor de tent enzo...wat is er al veel bedacht zeg!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.