chrisprep Geplaatst: 28 juli 2014 Delen Geplaatst: 28 juli 2014 Gisteren deze gamel/eetketeltje kunnen kopen op de rommelmarkt voor 2 euro, Omdat ik ook geinteresseerd ben in de historie van de dingen, volgend vraagje, Kent iemand dit setje, en welke periode werd het gebruikt ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 28 juli 2014 Delen Geplaatst: 28 juli 2014 ken het van gezicht word volgens mij nog steeds gebruikt vooral door trekkers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 28 juli 2014 Delen Geplaatst: 28 juli 2014 weet wel dat ik er zo €2 euro voor zou neerleggen wat een geweldig setje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 28 juli 2014 Delen Geplaatst: 28 juli 2014 Volgens mij is @carismo daar van op de hoogte . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 28 juli 2014 Delen Geplaatst: 28 juli 2014 Werden gebruikt door het Franse leger tussen de eerste en 2de wereldoorlog Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chrisprep Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2014 @carismo, bedankt voor de info ziet er dan blijkbaar nog goed uit voor zijn leeftijd, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 28 juli 2014 Delen Geplaatst: 28 juli 2014 @carismo, bedankt voor de info ziet er dan blijkbaar nog goed uit voor zijn leeftijd, Kan zijn dat ze later heruitgebracht zijn zoals bij de Duitse exemplaren. Staat er nergens een jaartal met een paar letters op? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 28 juli 2014 Delen Geplaatst: 28 juli 2014 lijkt wel een beetje op onderstaande ..... http://www.2dehands.be/verzamelen/overige-verzamelstukken/luchtvaart-vliegtuigspotten/ww2-1937-armee-belge-belgisch-197440013.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 28 juli 2014 Delen Geplaatst: 28 juli 2014 lijkt wel een beetje op onderstaande ..... http://www.2dehands.be/verzamelen/overige-verzamelstukken/luchtvaart-vliegtuigspotten/ww2-1937-armee-belge-belgisch-197440013.html Belgie heeft deze idd ook gemaakt maar werden vooral gebruikt in Frankrijk. Het leger van België gebruikte en maakte ook modellen van oa Duitsland en van de US btw 2 euro is een prikje. --> http://www.2dehands.be/verzamelen/overige-verzamelstukken/leger-oorlog-marine/wwii-franse-gamel-61382883.html Ik heb een tijdje ongebruikte Duitse modellen gehad en deze aangepast met een extra hittebeschermende coating. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 28 juli 2014 Delen Geplaatst: 28 juli 2014 Maar aluminium is toch giftig? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Maar aluminium is toch giftig? Welneeeeeee....Zolang er maar een tefal laagje op zit vindt iedereen het best Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chrisprep Geplaatst: 29 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2014 @carismo Staat er nergens een jaartal met een paar letters op? nee, geen jaartal , wel een stempel met 3 letters, beetje onduidelijk, zou SUW kunnen zijn, alleszins, dacht ook wel dat 2 euro heel goedkoop was Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.