Highway Geplaatst: 16 juli 2014 Delen Geplaatst: 16 juli 2014 ik ben er ook klaar mee, het is laat geworden... alleen nog even het late journaal kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 16 juli 2014 Delen Geplaatst: 16 juli 2014 ik ben er ook klaar mee, het is laat geworden... alleen nog even het late journaal kijken Of een interessante documentaire ;-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 17 juli 2014 Delen Geplaatst: 17 juli 2014 MSM. Bah. [ATTACH=CONFIG]11512[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 17 juli 2014 Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Is @Johnny BravoNL in slaap gevallen of zo? Dit zijn nou echt kolfjes naar zijn hand. Hij heeft ook een echt televisie-hoofd. Sorry, vakantie. Ik kom er op terug zodra ik weer nuchter ben.... ;-) Overigens lult @televisie net als Yoda. Ik kan er geen touw aan vastknopen. En ik mis de sleutelwoorden "functioneel naakt" in zijn oproep... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 23 juli 2014 Delen Geplaatst: 23 juli 2014 De deadline is geweest. Ik ben benieuwd of er aanmeldingen zijn. Slotje erop ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.