Flos Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2014 @Wafels Ik heb een tank van 48 liter hij is maar 12cm hoog . Dat van gewicht verplaatsing wist ik . Ik heb ooit nog eens een wagen helpen bouwen om Parijs Dakaarte rijden . Daar zat een 600 liter tank in met een soort schuimrubber in om het klotsen tegen te gaan . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Dat klinkt gaaf. Aan hoeveel liter water had gedacht? En hoeveel kilo kan dat karretje dragen? Groet Piet Ik moet nog effen langs de weegbrug . Maar vandaag was alles gesloten in België . Nationale feestdag . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 @Geert dan snap je wat ik bedoel zo'n tank die je hebt zal het dan inderdaad wel niet nodig hebben ook al kan het geen kwaad om er een schot in te hebben ik zou wel bij de vuldop ook een filter (voor '' grof'' vuil ) zetten zodat je tank schoon blijft gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Het idee om een warmwatervoorziening op het dak te leggen heb ik laten varen . Ik denk dat ik beter af ben met een koud water systeem . Daarom ga ik een tank onder de aanhangwagen bouwen . Met een pompje dat werkt op 12v ga ik het water omhoog pompen . Tussen pomp en kraan dat werkt met een elektrisch contact komt een terugslagklep en een waterfilter . Ik heb een doosje waar 2 zes volt batterijen in kunnen . Tussen batterijen en pomp moet er nog een extra schakelaar komen en een zekering . Het gaat mij een hoop werk kosten om het allemaal netjes te monteren maar dat heb ik er wel voorover . Geert Is het niet handig om ook een manuele pomp te voorzien zodat je niet al te afhankelijk bent van elektriciteit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Is het niet handig om ook een manuele pomp te voorzien zodat je niet al te afhankelijk bent van elektriciteit? Moesten mijn batterijen leeg zijn en geen reserve hebben dan kan ik nog altijd water aftappen aan het aflaat kraantje . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.