Nickx Geplaatst: 29 juni 2014 Delen Geplaatst: 29 juni 2014 Ivm met aankomende verhuizing het hele huis aan het opruimen. Tijdens het opruimen kom ik allerlei zooi tegen waarvan ik eigenlijk niet meer wist dat ik het heb. Zo ook mijn oude nooddoosje het laatste hulpmiddel wat bij trektochten altijd "op de man" werd gedragen. Het doosje met inhoud is inmiddels 18 jaar oud. een soort mini tijdscapsule Volgens mij heb ik de waterzuiveringspillen een keer eruit geleend want in mijn gedachten zaten er altijd 1 of 2 strips in. en mijn mini BIC aansteker heb ik er ook ooit eens uitgehaald. Van link -> rechts van boven -> beneden Naaisetje Zuiveringspillen minizakmes 3 breekstaafjes noodfluit firesteel tampon Mayastickjes vislood en haakjes draadzaag knoopcompas koperdraad condoom visdraad en schaartje scalpels veiligheidsspelden [ATTACH=CONFIG]11211[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]11212[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]11213[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 29 juni 2014 Delen Geplaatst: 29 juni 2014 Geinig om zo iets na zo lang weer te vinden. Als je dan bedenkt dat op Pinterest mensen 'opeens' uitvinden waar een tampon al niet goed voor is. Terwijl die heilige graal 18 jaar geleden al in je doosje zat. Zouden die Maysticks het na 18 jaar nog doen? ^_^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 29 juni 2014 Delen Geplaatst: 29 juni 2014 haha erg leuk om te zien, nu prep ik nog maar bijna 2jaar en zelfs ik vind soms al spullen terug waarvan ik denk he waar komt dat vandaan, kan ook aan mijn aanleg voor chaos liggen:) (toch apart dat de "werkplaats" en bob weer keurig geregeld is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pjotr78 Geplaatst: 29 juni 2014 Delen Geplaatst: 29 juni 2014 Maar je weet toch dat je een tampon geen 18 jaar in je doosje moet bewaren ...... ;-) Sorry, te flauw en te makkelijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.