Ga naar inhoud
GENEGEERD

Is Prepping Worth it? What if Nothing Happens? Is it all a Waste?


Rodin

Aanbevolen berichten

Het is gewoon een goede buffer op alle vlak waar je tenminste zelf controle over hebt, als je buffer een bakrekening is, heb je er niet veel aan als dat om een

of andere reden geblokkeerd geraakt, je voorraad, daar kan je altijd van eten als je er aan kan. Als je hem dan nog over meerdere plaatsen verspreid hebt,

zit je echt wel goed denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wederom een draadje dat ik compleet gemist heb. Zoals sommigen al weten ben ik soms wat nuchter (anderen zullen het naïef noemen) en zie ik niet zo snel een jarenlange staat van chaos, anarchie en/of burgeroorlog in Nederland ontstaan. Zoals ik al zo vaak heb vermeld denk ik bij SHTF eerder een Argentinië-crisis, bank holiday, two lost decades a la Japan, een Grote Depressie, Financial Meltdown en/of drie maande 'New Orleans' of zo, waarna 'de' overheid, het leger, of voor mijn part een junta de orde herstelt. Vele malen heb ik al het voorbeeld genoemd van de atoomschuilkelders in de VS. Onlangs heb ik ook uitgeweid over van het leven/'het nu' genieten, omdat ik meerdere malen hele jonge vrienden heb verloren. Om evengoed specifiek antwoord op de titelvraag van het draadje te geven: een inboedelverzekering, een aansprakelijkheidsverzekering, een reisverzekering en weet-ik-niet-wat-voor-een-verzekering-dan-ook heb je wellicht ook nooit van je leven nodig. Je zal wellicht nooit van je leven een beroep moeten doen op je inboedel- of reis- of aansprakelijkheidsverzekering en toch heb je ze. Zo zie ik preppen ook: het is een goede verzekering. (Nederlanders zijn zo ongeveer het meest oververzekerde volkje ter wereld, maar als de Appie morgen leeg is zit 95% na een paar dagen zonder eten.) En zoals Keyser ook zegt: je kan er altijd nog lekker mee gaan kamperen en de meeste gear kan je anders ook aan je kinderen of neven en nichten doorgeven.

 

Inderdaad, het is gewoon mijn voedselverzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bushmaster

Ik hoop het nooit nodig te hebben, dat hoop ik echt.

Ik ga nog verder, ik ga er van uit dat ik het niet nodig heb.

 

En toch ga ik er mee door, dus er zal voor mij wel een reden zijn, en velen hier delen die.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...