Wonderland Geplaatst: 26 mei 2014 Delen Geplaatst: 26 mei 2014 Ook hier weer een app voor je gezondheid. Ik heb de afgelopen jaar á 2 jaar weinig aan mijn gezondheid gewerkt en ben dit dus weer aan het oppakken. Ik weet dat je in 7 minuten per dag niet een onwijze bodybuilder word, maar het is altijd beter dan het niet te doen en met een zak chips op de bank te ploffen Deze app helpt je met een aantal makkelijke oefeningen en je kunt naarmate je beter word de tijd die je per oefening moet doen langer laten duren. Eigenlijk een beetje je persoonlijke trainer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 26 mei 2014 Delen Geplaatst: 26 mei 2014 @Wonderland, leuke start zo, om langzaam het eea op te bouwen. waarom zou je een "onwijze bodybuilder" willen worden? Die gasten trainen echt niks functioneels. Die trainen voor "massa" en looks...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast morningglory Geplaatst: 26 mei 2014 Delen Geplaatst: 26 mei 2014 Succes, korte workouts kunnen heel effectief zijn. Uren trainen in de sportschool hoeft echt niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nano Geplaatst: 26 mei 2014 Delen Geplaatst: 26 mei 2014 Best n goed idee.... Ook hier weer een app voor je gezondheid. Ik heb de afgelopen jaar á 2 jaar weinig aan mijn gezondheid gewerkt en ben dit dus weer aan het oppakken. Ik weet dat je in 7 minuten per dag niet een onwijze bodybuilder word, maar het is altijd beter dan het niet te doen en met een zak chips op de bank te ploffen Deze app helpt je met een aantal makkelijke oefeningen en je kunt naarmate je beter word de tijd die je per oefening moet doen langer laten duren. Eigenlijk een beetje je persoonlijke trainer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 26 mei 2014 Delen Geplaatst: 26 mei 2014 Best n goed idee.... En ga je er ook echt invulling aan geven of blijft het bij een idee? zoals velen..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 mei 2014 Delen Geplaatst: 26 mei 2014 @prepass Gaat niet om bodybuilden bij 7 minutes hoor. Is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek naar de effectiviteit van training. Daaruit hebben ze deze work-out gedestilleerd waarmee je allerlei spiergroepen heel effectief kunt trainen. In 7 minuten doe je 1serie van afwisselende oefeningen (elk 30 sec) waar je niet/nauwelijks spullen voor nodig hebt. Bedoeling is dat je ze ook behoorlijk intensief uitvoert en liefst doe je 2-3 rondes achterelkaar. Ik vind het een hele goede serie en super laagdrempelig door korte duur en die app die zorgt dat je bij de les blijft. Als je googlet op 7 minutes workout vind je veel meer info. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 26 mei 2014 Delen Geplaatst: 26 mei 2014 Ik begrijp je wel Leidseprepper. Het was mij alleen maar om aan te geven waarom hij (Wonderland) in hemelsnaam iets met bodybuilden zou willen of dat associeerd met fitheid/conditie oid. Dit zijn inderdaad erg laagdrempelige oefeningen welke best effectief kunnen zijn en niets met bodybuilding te maken hebben.... Bedankt dat je me scherp houdt @prepass Gaat niet om bodybuilden bij 7 minutes hoor. Is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek naar de effectiviteit van training. Daaruit hebben ze deze work-out gedestilleerd waarmee je allerlei spiergroepen heel effectief kunt trainen. In 7 minuten doe je 1serie van afwisselende oefeningen (elk 30 sec) waar je niet/nauwelijks spullen voor nodig hebt. Bedoeling is dat je ze ook behoorlijk intensief uitvoert en liefst doe je 2-3 rondes achterelkaar. Ik vind het een hele goede serie en super laagdrempelig door korte duur en die app die zorgt dat je bij de les blijft. Als je googlet op 7 minutes workout vind je veel meer info. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2014 Vanavond de eerste keer de app gebruikt met de standaard ingestelde 30 sec. Pfff dat is voor een leek best pittig. Zin in morgen gaan we hem nog een keer herhalen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 mei 2014 Delen Geplaatst: 26 mei 2014 gogogo @Wonderland - na een paar dagen merk je al verschil Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2014 Het ging er mij ook zeker niet om een bodybuilder te worden. Hahaha heb je mijn bouw weleens gezien Ik wil wel meer uithoudingsvermogen opbouwen en mijn conditie opschroeven. Hierna kan ik mij weer druk gaan maken om weer Muay Thai te gaan oppakken. Voorlopig dus even 7 minutes workout voor mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 26 mei 2014 Delen Geplaatst: 26 mei 2014 als student van het menselijk lichaam hebben we vaak een hekel aan dit soort dingen maar voor redelijk snel resultaat werken ze vaak wel alleen is het vaak het probleem dat je geen effectieve conditie opbouwt met dit soort dingetjes maar iedereen zn eigen ding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2014 als student van het menselijk lichaam hebben we vaak een hekel aan dit soort dingen maar voor redelijk snel resultaat werken ze vaak wel alleen is het vaak het probleem dat je geen effectieve conditie opbouwt met dit soort dingetjes maar iedereen zn eigen ding Stuur mij ff dan een goeie trainingsschema Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 26 mei 2014 Delen Geplaatst: 26 mei 2014 yes....herro....shitty wok! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 26 mei 2014 Delen Geplaatst: 26 mei 2014 Stuur mij ff dan een goeie trainingsschema haha als je mij even een PM stuurt met je huidige situatie en wat je doel is, wil ik zeker een poging wagen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 27 mei 2014 Delen Geplaatst: 27 mei 2014 Dit is gebaseerd op het High Intensity Training-principe. Zoek en vind de bewezen effectiviteit via google! (geen bron, zoek zelf het bewijs). Het is trouwens pittig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.