Gast Heksenboot Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Heksenboot helemaal mee eens alleen ik kan t niet betalen met een AH loontje maar een firehole werkt prima, al meerdere malen mee gekookt. :0 ik kom ineens weer op een onderschat prepvoorwerp, maar dat lees je wel in het toepassende topic. Zoek even verder. Zoals het mooie filmpje over Dakota Firepit hierboven, zijn er ook filmpjes: Hoe bouw ik een RS? Makkelijk en goedkoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Heksenboot ik zal even kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Dit soort vuurpitten in heide en veengebied kan gevaarlijk zijn omdat het vuur ondergrond kan gaan woekeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Dit soort vuurpitten in heide en veengebied kan gevaarlijk zijn omdat het vuur ondergrond kan gaan woekeren. Klopt. Zeer zeker iets om rekening mee te houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 @Stuudje Klopt inderdaad, daarom (indien mogelijk) ook stenen op de bodem leggen, dan heb je daar ook geen last van. En eerlijk gezegd moet je wel heel heet stoken wil je dat veroorzaken, een firehole is ook ongezien vuur, dus hoog stoken kan je beter boven gronds doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Neem dat nog even op met je scoutleider. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nieliz Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ziet er goed uit maarehh 70euro? wel handig voor in mn rugzak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 7 mei 2014 Delen Geplaatst: 7 mei 2014 Ziet er goed uit maarehh 70euro? wel hadig voor in mn rugzakNiet zeuren hoor, Het is goedkoper dan die rocket stove. En lichter in je rugzak, is altijd beter en duurder dan zware dingen in je rugzak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nieliz Geplaatst: 7 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2014 I.e.g. lichter:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.