Ga naar inhoud
GENEGEERD

De Grote Portofoon Test 25-04-2014


Communicator

Aanbevolen berichten

Gewoon net als alle andere pmr portos 500 mW vermogen naar software geregeld en is aan te passen met een beetje solderen en dan met de computer te verbinden.

Is niets anders dan een uv3-r van binnen alleen een ander eind trapje en het programmeer pootje is niet aangesloten.

 

Daarnaast wil ik even kwijt dat die niet gebruikt mag worden in Nederland omdat de antenne demontabel is. (worden er standaard 2 meegeleverd)

Hmmm bij de inhoud van de verpakking staat niet dat je twee antenne's krijgt. Op het plaatje staan er wel twee. Zou natuurlijk een standaard plaatje kunnen zijn en dat voor de Nederlandse markt de antenne vastgelijmd is. Ik wil in deze wel de aanname doen dat als een Nederlands bedrijf in Nederland een licentievrije portofoon verkoopt deze ook daadwerkelijk aan de normen voor het gebruik voldoet. Zou wel heel slordig zijn als dat niet het geval zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hey, lol. Ik wilde de verkoper even een mailtje sturen en toen zag ik dat zij ook de superzaklamp met "Vergulde interne systeemonderdelen" verkopen. Past wel een beetje bij de intergalactische superheterodyne cellulaire ontvangstgevoeligheid van de Heider Pro5. Ik zou zeggen, zoek even verder. Bamiporto.nl verkoopt ook leuke sets en die komen net even wat betrouwbaarder over ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

@FKAGB een superhet is gewoon het type ontvanger.

Alleen dat cellulaire kan ik niet echt plaatsen, doet mij een beetje het idee geven dat het gebruik maakt van een gsm netwerk maar dat mag niet zo maar.

Antennes zitten niet gelijmd maar uitwisselbaar.

Lokale electro boer verkoopt ze ook namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FKAGB een superhet is gewoon het type ontvanger.

Alleen dat cellulaire kan ik niet echt plaatsen, doet mij een beetje het idee geven dat het gebruik maakt van een gsm netwerk maar dat mag niet zo maar.

Antennes zitten niet gelijmd maar uitwisselbaar.

Lokale electro boer verkoopt ze ook namelijk.

Ik weet het. Gooide er wat chique termen tegenaan, lijkt de verkoper ook te doen namelijk. OK, losse antennes dan zou ik hem zeker links laten liggen. Net zo illegaal maar dan zonder de voordelen van een dualband portofoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...