Basement Steve Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 ben deze dagen ook extra aan het preppen, het ziet er niet goed uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Wil nu zeker een get home bag maken. heb een rugzak militair van 25 liter. wat zou ik daar allemaal in moeten doen voor in de auto. ik draag zoiezo altijd mijn mes bij me ( zwitsers zak mes) maar wat zal ik erin doen? http://preppers.nl/forum/forums/41-Rugzakken-en-tassen hier al gekeken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lonewalker Geplaatst: 30 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2014 ben deze dagen ook extra aan het preppen, het ziet er niet goed uit het ziet er zeker niet goed uit vriend! ik maak me ook zorgen rusland ligt te wachten op het start sein en de shiit begint Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lonewalker Geplaatst: 30 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2014 20 dozen 6x liter barle duc besteld.. ah bezorging altijd fijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aapje Geplaatst: 30 april 2014 Delen Geplaatst: 30 april 2014 2 ah bezorging altijd fijn Niet een beetje vreemd (denk aan buren/de bezorger). "Wat moet die kerel met zoveel water???" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.