Gast partizan Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 goede morgen allemaal hoorde gisteren uit betrouwbare bron dat er binnen kort weer een partij niet strategische goederen naar de domeinen gaat hier zouden ook NOODRANTSOENEN bijzitten dit zou nog voor het eind van het jaar gebeuren Google : domeinen defensie link: kan ik materiaal van defensie kopen ? let wel dit zijn vaak grote kavels dus voor 10 pakken hoef je er niet naar toe de handel(de grote mil.shops) kopen hier ook hun spul vaak voor dubbeltjes p/k succes GRTZ Partizan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Leuke tip! Heb even verder gezocht en domeinenrz biedt als het goed is dan de kavels aan. Elke maand vind er verkoop plaats van goederen en vanaf de donderdag ervoor kan je er dan op bieden geloof ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 klopt maar je kunt op afgesproken tijd en locatie ook het kavel bekijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DQA Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 Misschien een idee om met onze prep community gezamenlijk te kopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 ja lijkt me verstandig want het kan evengoed een kavel van 10of meer palets zijn we wachten af Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CGPrepper Geplaatst: 21 juni 2012 Delen Geplaatst: 21 juni 2012 lijkt me inderdaad handig ja om dat met een paar mensen te gaan kopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.