Gast arris Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Ik persoonlijk heb liever een handbijltje van Estwing vanwege z'n constructie in combo met een klein dik vaststaand mes. Maar goed, als ik maar 1 stuk gereedschap mee zou kunnen nemen dan zou het de esee 6 zijn. En jullie "one tool" keuze? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johannes. Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Ik persoonlijk heb liever een handbijltje van Estwing vanwege z'n constructie in combo met een klein dik vaststaand mes. Maar goed, als ik maar 1 stuk gereedschap mee zou kunnen nemen dan zou het de esee 6 zijn. En jullie "one tool" keuze? Een Krein K9 Dingo, zonder twijfel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 En jullie "one tool" keuze? ....... zit een beetje te dubben hiero..... maar ik denk dat er binnenkort een Becker BK7 komt voor de "one tool" momenten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 Als ik moet kiezen tussen de drie, dan een groot mes met een zaagkant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 24 maart 2014 Delen Geplaatst: 24 maart 2014 @phaelin is zoiets dan niet voor je? Ik heb hem ook zelf een tijd in me BOB gehad maar hou persoonlijk toch meer van bijl en een mes( en ik denk als SHTF ik hem toch nog mee zal pakken en aan me riem hangen) ELK RIDGE WOOKCHUCK (1PC) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Ik heb een bijl en schep combi. Ergens van de zwerfkei vandaan dacht ik. Verder heb ik een goed mes. Machette heb ik niet echt maar in geval van zombies heb ik een zweeds gesmede katana Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Ik heb deze: [ATTACH=CONFIG]9098[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Ik heb deze: [ATTACH=CONFIG]9098[/ATTACH] Link doet nix Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 25 maart 2014 Delen Geplaatst: 25 maart 2014 Deze in de bestelling staan. Kan niet wachten op levering. Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.