verkenner Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Binnenkort ga ik een hike doen met overnachting in het bos. Daarna verslag van de benodigde spullen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Een klein voorproefje van mij omgeving, deze vos heeft onderhand een bijnaam gekregen. De foto is geschoten met een canon 7d van een vriend van mij, dacht de lens een ef70-200 was. [ATTACH=CONFIG]14035[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Mooie scheptediepte @CMFC1988 Heb je ervoor in een boom(hut) zitten schuilen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Mooie scheptediepte @CMFC1988 Heb je ervoor in een boom(hut) zitten schuilen ? Neuj dat hoeft hier niet wij hebben hier vvv wild Heb ooit eens een ree gevoerd vanuit de auto, "gaat foto zoekende " Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 Neuj dat hoeft hier niet wij hebben hier vvv wild Heb ooit eens een ree gevoerd vanuit de auto, "gaat foto zoekende " Mag je wel even aan SBB doorgeven. Nu 2x met de big5 meegereden, maar weinig gezien. Zeker niet van dichtbij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 25 oktober 2014 Delen Geplaatst: 25 oktober 2014 Mag je wel even aan SBB doorgeven. Nu 2x met de big5 meegereden, maar weinig gezien. Zeker niet van dichtbij Weet genoeg plekken hier, waar je gegarandeerd wild ziet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.