Dutch_Awareness Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2014 @nanna stukke interessanter dan het rekenspelletje op de andere site Thnx! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 @nanna stukke interessanter dan het rekenspelletje op de andere site Thnx! Je hoeft ook niet te kunnen rekenen........als je maar kan tellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GreenHood Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Ik wil toch even deze delen, die was er in 1996 al vlot bij: Vraag ik me toch af wat er nu terecht is gekomen van dit project en vooral de mensen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ilovebeeing Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Goed initiatief om zaden te ruilen :http://www.reclaimtheseeds.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meneer Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Ik wil toch even deze delen, die was er in 1996 al vlot bij: Vraag ik me toch af wat er nu terecht is gekomen van dit project en vooral de mensen. Ze zijn nog steeds op dezelfde manier bezig en bezitten een geweldige zadenbank en kennis! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meneer Geplaatst: 14 februari 2014 Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Gaan er mensen naar reclaim the seeds? Ik wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roelf Geplaatst: 15 februari 2014 Delen Geplaatst: 15 februari 2014 Ik wil toch even deze delen, die was er in 1996 al vlot bij: Vraag ik me toch af wat er nu terecht is gekomen van dit project en vooral de mensen. Geweldige man. Geweldig project. Zal wel niet lang duren wanneer alles wat hij heeft illigaal bezit gaat worden. Voldoet niet aan de EU-standaard en komt niet door de keuring etc. etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ilovebeeing Geplaatst: 15 februari 2014 Delen Geplaatst: 15 februari 2014 Gaan er mensen naar reclaim the seeds? Ik wel. Ik ga waarschijnlijk ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.