Gast Peerke Geplaatst: 4 februari 2014 Delen Geplaatst: 4 februari 2014 Mijn advies: koop niet iets wat leuk lijkt, maar investeer in goede spullen. Daar heb je een leven lang plezier van zonder dat je teleurgesteld wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 4 februari 2014 Delen Geplaatst: 4 februari 2014 @Starting_Marten Kijk eens naar dit topic. Hier staat veel voor de beginnende prepper. De zoektocht naar de ultieme prepperlijst. (Die voor iedereen net wat anders zal zijn qua soort/type spullen al dan niet afgestemd op jou wensen, ideeën, budget etc.) http://preppers.nl/forum/threads/815-De-ultieme-preppers-lijst?highlight=lijst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R.Krist Geplaatst: 7 februari 2014 Delen Geplaatst: 7 februari 2014 Hallo, Bedankt voor de tips top ten, ben zelf ook startende :-) Wil het zelf ook goed gaan aanpakken maar heb me net pas op deze forum ingeschreven om me te bij scholen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 7 februari 2014 Delen Geplaatst: 7 februari 2014 een leatherman zou ik je zeker aanraden het hoeft geen dure te zijn bv de sidekick heb ik altijd bij me Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 7 februari 2014 Delen Geplaatst: 7 februari 2014 Hallo, Bedankt voor de tips top ten, ben zelf ook startende :-) Wil het zelf ook goed gaan aanpakken maar heb me net pas op deze forum ingeschreven om me te bij scholen Als U familie bent van de welbekende J.Krist, dan zou ik me nergens zorgen over maken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 7 februari 2014 Delen Geplaatst: 7 februari 2014 Ik zou wel proberen bij hem in de buurt te blijven! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.