patrickb Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2014 @Raycoupe Bedankt maar dit is niets voor mij, die dingen stinken heel erg met frituurolie. Vooral in de opstartfase. @hamster Lont is lont ben ik niet met je eens. Lont van een gewone olielamp werkt niet als je er gewone plantaardige olie in gooit. Jij bewerkt het voordat je het brandt. Dat is wellicht de reden dat een gewoon lont wel wil. Een lont is speciaal gemaakt voor een kaars, of voor een olielamp. Of voor andere toepassingen. Maar ik heb het idee dat je de stank bij jou niet hebt bij het branden van de olie... maar bij het maken van olie die niet stinkt... Schiet dan volgens mij niet echt op ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 Hamster maakt er gewoon Biodiesel van, dit brandt inderdaad gemakkelijker en is dunner dan gewone (gebruikte) plantaardige olie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.