longsurviver Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 hey mensen, kan iemand mij een beetje een review geven over de sawyer mini? ik wil graag weten of hij een beetje sterk is en of iemand er ooit ziek van is geworden, want hij filter namelijk (sommige) virussen niet uit. ook wil ik graag weten of je 'm op gewone colaflessen en dat soort dingen kan bevestigen. dus als iemand mij er wat over kan vertellen,...graag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 @longsurviver http://preppers.nl/forum/threads/7453-Review-Sawyer-Mini-waterfilter-SP128-ervaringen?highlight=Sawyer+mini in dit draadje wordt de sawyer mini door meerdere preppers van het forum getest en staan er ook verschillende reviews op 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GroningerPrepper Geplaatst: 10 maart 2014 Delen Geplaatst: 10 maart 2014 Ik heb hem ook, puur als back-up. Nog niet getest met verontreinigd water, maar wel gemerkt dat het echt een mini is, want het is tamelijk bewerkelijk om een paar liter te reinigen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 10 maart 2014 Delen Geplaatst: 10 maart 2014 hey mensen, kan iemand mij een beetje een review geven over de sawyer mini? ik wil graag weten of hij een beetje sterk is en of iemand er ooit ziek van is geworden, want hij filter namelijk (sommige) virussen niet uit. ook wil ik graag weten of je 'm op gewone colaflessen en dat soort dingen kan bevestigen. dus als iemand mij er wat over kan vertellen,...graag! Getest en goed bevonden. Kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.