Hslot4 Geplaatst: 7 januari 2014 Delen Geplaatst: 7 januari 2014 Free online survival conference !!!!!!!!! ONLINE JANUARY 20-26, 2014 Inschrijven kan op : http://thesurvivalsummit.com/ Van een van mijn youtube subcribers southernprepper1 Channel : Wil je aanwezig zijn het is online en inschrijven is gratis have funn . 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 7 januari 2014 Delen Geplaatst: 7 januari 2014 Bijna gemist deze post.... De 'What's New' knop gaat wel eens erg snel.... Ik heb me ingeschreven voor deze online 'conferentie'. 'k Lees net dat de filmpjes daarna ook beschikbaar zullen zijn, maar tegen betaling. Goeie tip @Hslot4, +1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 7 januari 2014 Delen Geplaatst: 7 januari 2014 Ik heb me ook aangemeld... ben benieuwd, maar lijkt me zeker interessant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.